Turistička zajednica Osječko-baranjske županije, Hrvatska turistička zajednica i Croatia Airlines od 1. kolovoza do 30. studenoga 2022. godine provode kampanju „Okusi Slavonije“, tijekom koje putnicima na svim letovima hrvatske nacionalne zrakoplovne kompanije poslužuju Slavonski obrok.
Paketi koji se dijele putnicima uključuju slavonske delicije, poput krekere na bazi kukuruza i crvene paprike, namaz od čvaraka, te kulen, ukiseljeno povrće i slavonske šapice kao desert. Veličina paketa koja se dijeli putnicima ovisi o dužini leta, a veće pakete dobivaju putnici na međunarodnim letovima. Slavonski obrok promovira Osječko-baranjsku županiju kao turističku destinaciju, kao i gastronomiju Slavonije, Baranje i Srijema.
Predstavljanje kampanje održano je 29. kolovoza 2022. godine u Zračnoj luci Osijek, na kojem su sudjelovali župan Osječko-baranjske županije Ivan Anušić, zamjenik gradonačelnika Grada Osijeka Dragan Vulin, direktor Zračne luke Osijek Ivan Kos, direktorica Turističke zajednice Osječko-baranjske županije Ivana Jurić, te direktor komercijalnih poslova Croatia Airlinesa Slaven Žabo. Direktor Zračne luke Osijek Ivan Kos zahvalio je Croatia Airlinesu na suradnji u projektu „Okusi Slavonije“ te istaknuo kako se nada da će ovaj projekt putnicima na svim linijama predočiti Slavoniju i Baranju.
Direktorica TZ OBŽ Ivana Jurić istaknula je da suradnja s Hrvatskom turističkom zajednicom i Croatia Airlinesom na ovom projektu traje četiri mjeseca. „Riječ je o projektu koji kroz okuse poziva na obilazak destinacije, jer je dobra hrana jedna od prvih asocijacija na Slavoniju i Baranju. Time potvrđujemo da je hedonizam na istoku, što podrazumijeva puno dobre hrane i pića, kao i događaje koje destinacija nudi. Veseli nas što ovim projektom promoviramo destinaciju ne samo na domaćim, već i na međunarodnim letovima.“
Direktor komercijalnih poslova Croatia Airlinesa Slaven Žabo istaknuo je da se ova kampanja naslanja na širi projekt Hrvatske turističke zajednice – Hrvatska puna okusa. „Paleta proizvoda koji se dijele na letovima prezentiraju tradicionalne slavonske specijalitete, začine i druge proizvode regije. Kampanja je kruna suradnje na projektu koji je uspostavio redovitu međunarodnu liniju Osijek-München koja prometuje cijele godine.“ – istaknuo je Žabo.
Zamjenik gradonačelnika Osijeka Dragan Vulin izrazio je zadovoljstvo što će najbolji mogući okusi od sada biti dostupni svim putnicima na letovima Croatia Airlinesa te će tako doprinijeti brendiranju ponude hrane s ovog područja. Župan Osječko-baranjske županije istaknuo je da je projekt „Slavonski zalogaj“ nastavak aktivnosti na promociji Slavonije i Baranje. Dodao je kako je županija ove godine nadmašila rekordnu 2019. prema rezultatima posjeta, te kako Županija želi ostati predvodnica razvoja kontinentalnog turizma Hrvatske.