Osijek
03:47
0°C

POSTUPAK UNUTARNJEG PRIJAVLJIVANJA NEPRAVILNOSTI
Pravilnik o postupku unutarnjeg prijavljivanja nepravilnosti i imenovanju povjerljive osobe u Zračnoj luci Osijek d.o.o.

PRIJAVA NEPRAVILNOSTI
Prijava nepravilnosti može se podnijeti u pisanom ili usmenom obliku.
Pisani oblik uključuje svaki oblik komunikacije koji osigurava pisani zapis.
Usmeno prijavljivanje moguće je telefonom ili drugim sustavima glasovnih poruka te, na zahtjev prijavitelja, fizičkim sastankom u razumnom roku.
Prijava sadrži podatke o prijavitelju nepravilnosti, podatke o osobi i/ili osobama na koje se prijava odnosi, opis nepravilnosti i datum prijave.
Prijava se može podnijeti na Obrascu za prijavu nepravilnosti.

POVJERLJIVA OSOBA I OSOBA ZA NEPRAVILNOSTI
Darija Vuković, dipl.iur.
broj mobitela: 0916002132
adresa elektroničke pošte: povjerljiva.osoba@osijek-airport.hr
Adresa: Zračna luka Osijek, Vukovarska ulica 67, Klisa, p.p. 47, 31000 Osijek

OBVEZE POVJERLJIVE OSOBE
Povjerljiva osoba prati primjenu zakona kojim se uređuje zaštita prijavitelja nepravilnosti te promiče poštivanje zakonskih rješenja i zaštitu prijavitelja nepravilnosti, zaprima prijave nepravilnosti, ispituje prijave nepravilnosti, poduzima radnje iz svoje nadležnosti potrebne za zaštitu prijavitelja nepravilnosti, komunicira s prijaviteljem nepravilnosti, štiti identitet i zaprimljene podatke prijavitelja nepravilnosti, pruža prijavitelju nepravilnosti opće informacije o njegovim pravima i postupku, vodi evidenciju o zaprimljenim prijavama te izrađuje godišnje izvješće o nepravilnostima.

PRAVA PRIJAVITELJA NEPRAVILNOSTI
Prijavitelj nepravilnosti ima pravo na:
• zaštitu identiteta i povjerljivosti
• sudsku zaštitu
• naknadu štete
• primarnu besplatnu pravnu pomoć u skladu s odredbama zakona kojim se uređuje pravo na besplatnu pravnu pomoć
• emocionalnu podršku
• drugu zaštitu predviđenu u postupcima propisanim Zakonom o zaštiti prijavitelja nepravilnosti.

ZABRANA ZLOUPORABE PRIJAVLJIVANJA NEPRAVILNOSTI
Prijavitelj nepravilnosti nema pravo na zaštitu u slučaju dostavljanja informacije za koju zna da nije istinita, traženja protupravne koristi u vezi s prijavom nepravilnosti ili poduzimanja druge radnje u svrhu nanošenja štete poslodavcu.

By using our website, you agree to the use of cookies.
Find out more about the purpose of using cookies, personal data collection and protection HERE. Prihvaćam