Osijek
09:30
3°C

POSTUPAK UNUTARNJEG PRIJAVLJIVANJA NEPRAVILNOSTI
Pravilnik o postupku unutarnjeg prijavljivanja nepravilnosti i imenovanju povjerljive osobe u Zračnoj luci Osijek d.o.o.

PRIJAVA NEPRAVILNOSTI
Prijava nepravilnosti može se podnijeti u pisanom ili usmenom obliku.
Pisani oblik uključuje svaki oblik komunikacije koji osigurava pisani zapis.
Usmeno prijavljivanje moguće je telefonom ili drugim sustavima glasovnih poruka te, na zahtjev prijavitelja, fizičkim sastankom u razumnom roku.
Prijava sadrži podatke o prijavitelju nepravilnosti, podatke o osobi i/ili osobama na koje se prijava odnosi, opis nepravilnosti i datum prijave.
Prijava se može podnijeti na Obrascu za prijavu nepravilnosti.

POVJERLJIVA OSOBA I OSOBA ZA NEPRAVILNOSTI
Darija Vuković, dipl.iur.
broj mobitela: 0916002132
adresa elektroničke pošte: povjerljiva.osoba@osijek-airport.hr
Adresa: Zračna luka Osijek, Vukovarska ulica 67, Klisa, p.p. 47, 31000 Osijek

OBVEZE POVJERLJIVE OSOBE
Povjerljiva osoba prati primjenu zakona kojim se uređuje zaštita prijavitelja nepravilnosti te promiče poštivanje zakonskih rješenja i zaštitu prijavitelja nepravilnosti, zaprima prijave nepravilnosti, ispituje prijave nepravilnosti, poduzima radnje iz svoje nadležnosti potrebne za zaštitu prijavitelja nepravilnosti, komunicira s prijaviteljem nepravilnosti, štiti identitet i zaprimljene podatke prijavitelja nepravilnosti, pruža prijavitelju nepravilnosti opće informacije o njegovim pravima i postupku, vodi evidenciju o zaprimljenim prijavama te izrađuje godišnje izvješće o nepravilnostima.

PRAVA PRIJAVITELJA NEPRAVILNOSTI
Prijavitelj nepravilnosti ima pravo na:
• zaštitu identiteta i povjerljivosti
• sudsku zaštitu
• naknadu štete
• primarnu besplatnu pravnu pomoć u skladu s odredbama zakona kojim se uređuje pravo na besplatnu pravnu pomoć
• emocionalnu podršku
• drugu zaštitu predviđenu u postupcima propisanim Zakonom o zaštiti prijavitelja nepravilnosti.

ZABRANA ZLOUPORABE PRIJAVLJIVANJA NEPRAVILNOSTI
Prijavitelj nepravilnosti nema pravo na zaštitu u slučaju dostavljanja informacije za koju zna da nije istinita, traženja protupravne koristi u vezi s prijavom nepravilnosti ili poduzimanja druge radnje u svrhu nanošenja štete poslodavcu.