Osijek
15:11
12°C

Za domaći promet preporučujemo 60 minuta za prijavu prije predviđenog leta. Za međunarodni promet preporučujemo 120 minuta za prijavu prije predviđenog leta.

Vrijeme prijave

Vrijeme prijave na let ovisi o prijevozniku. Molimo da provjerite uputstva prijevoznika i da se registrirate na vrijeme kako bi se izbjegla eventualna kašnjenja.

Molimo putnike da pri rezervaciji putničke karte provjere ograničenja prijevoznika na količinu i težinu osobne i predane prtljage:

Savjeti za prijavu na let

Prilikom dolaska u putničku zgradu Zračne luke Osijek zaputite se prema šalteru za prijavu putnika i prtljage (check-in).

Ukoliko nemate boarding pass i imate dodatnu prtljagu:

Predajete prtljagu na šalteru za prijavu putnika i prtljage (check-in šalter), zatim dobivate boarding pass i krećete se prema ulazu („gate“). Nakon toga slijedi provjera dokumenata, te sigurnosna provjera, te nastavak u čekaonicu prije leta.

Ako imate isprintan boarding pass i imate samo ručnu prtljagu možete se uputiti direktno prema ulazu („gate“). Nakon toga slijedi provjera dokumenata, te sigurnosna provjera, te nastavak u čekaonicu prije leta.

Automati za registraciju putnika (Self Check-in)

Prijava na let se može obaviti pomoću putovnice ili osobne iskaznice,broja elektroničke karte (ETKT broj) ili rezervacijskog koda (PNR kod). Putnici koji trebaju izvršiti predaju prtljage, nakon prijave na automatu, prtljagu predaju na Drop-off šalteru.

Carinski propisi

Sve potrebne informacije možete naći na internetskoj stranici www.carina.hr

Putujete s 10.000 €? Ako putujete s 10.000 € ili više (ili odgovarajućim iznosom u drugim valutama ili sredstvima plaćanja) nema problema, ali molimo da to prijavite na carini prije ulaska ili izlaska iz Europske unije.

Putovnice i vize

Putnik je dužan unaprijed se informirati o propisima zemlje u koju putuje, i/ ili preko koje(ih) putuje do krajnjeg odredišta, te osigurati ispravne putne i druge propisane dokumente (putovnica, viza, različite dozvole…).

Važno je napomenuti da su neodgovarajući putni dokumenti opravdan razlog za odbijanje ukrcaja putnika te sukladno tome putnici u ovakvim situacijama ne ostvaruju pravo na naknadu, kao ni ostala prava propisana odredbama Europskog parlamenta.

Hrvatski državljani prilikom ulaska ili tranzita preko UK moraju imati putovnicu koja mora biti valjana tijekom trajanja boravka u Ujedinjenoj Kraljevini i u trenutku izlaska iz nje.

Od 5. ožujka 2025. za sve državljane država članica EU, uključujući i hrvatske državljane, otvara se mogućnost podnošenja zahtjeva za Elektroničko odobrenje putovanja (ETA).

Od 2. travnja 2025. državljani Republike Hrvatske koji namjeravaju putovati u UK ili tranzitirati preko neke od zračnih luka na području UK obvezni su ishoditi odobrenje putem sustava ETA (Elektroničko odobrenje putovanja) prije samog putovanja.
Prijave se podnose putem ETA aplikacije. Odluka o odobrenju ETA-e čeka se do 3 dana.
Iznimno, od navedene obveze izuzeti su svi hrvatski državljani koji u UK imaju odobren "pre-settled", "settled" status ili "right to abode" status.

Sve službene informacije dostupne su na: https://www.gov.uk/electronic-travel-authorisation

 

KONTROLA PUTOVNICA
PGP Dalj – aerodromska policija
Tel: +385 31 514 434
www.mup.hr

VIZNI SUSTAV
Ministarstvo vanjskih i europskih poslova
Tel: + 385 1 4569 964
www.mvep.hr